Ahad, 15 Mac 2009

Bazaar Amal Majlis Belia Daerah Temburong

Majlis Belia Daerah Temburong telah mengambil inisiatif untuk mengutip derma bagi Tabung GAZA dengan mengadakan Bazaar Amal di Kompleks Perniagaan Bumiputera di Bangar pada 14 dan 15 Mac 2009. Bazaar Amal tersebut dianjurkan bersama dengan Pejabat Daerah Temburong.


Dipetik dari berita akhbar Media Permata:


Majlis Belia Temburong derma untuk Tabung Palestin
Oleh Samin
TEMBURONG, Selasa - Sebagai tanda keprihatinan dan sikap pemedulian sesama kita terutama kepada yang memerlukan Majlis Belia Daerah Temburong telah menyumbangkan derma bagi Tabung Kemanusiaan Rakyat Palestin (Gaza) berjumlah $500 hasil jualan amal yang telah di adakan selama tiga hari di Kompleks Utama Bumiputra, Pekan Bangar baru-baru ini.
Sumbangan itu diserahkan oleh Naib Yang Dipertua Majlis Belia Daerah Temburong, Haji Emran Haji Sabtu kepada Penolong Pegawai Daerah Temburong, Pengiran Amirrizal Pengiran Haji Mahmud dalam satu majlis di Dewan Belalong, Kompleks Dewan Kemasyarakatan Pekan Bangar Daerah Temburong.
Naib Yang DiPertua Majlis Belia Daerah Temburong, Tuan Haji Emran menyerahkan derma kepada Penolong Pegawai Daerah Temburong.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan